Predvolený cover blogu GraviFit

Byť matkou – zostať ženou

Otázkou cvičenia po pôrode sa po návrate z pôrodnice budete zaoberať asi čo najmenej. S miernym cvičením svalstva panvového dna a svalov brucha treba začať už v období šestonedelia – 6 týždňov po pôrode, ak sa chcete dostať do formy čo najskôr.

Predvolený cover blogu GraviFit

Metódy úľavy od pôrodnej bolesti

Pôrod vášho vytúženého bábätka sa blíži a vy uvažujete ako sa vyrovnáte s bolesťou, ktorej sa tak veľmi bojíte? Na výber máte viacero možností, od vymožeností modernej medicíny až po alternatívne metódy. Záleží len na vašej zdravotnej kondícii, osobných preferenciách a priebehu pôrodu. 

Predvolený cover blogu GraviFit

Pôrodná bolesť

To, že pri pôrode zažijete bolesť, viete už iste od dávna. Dnes máme k dispozícii vedecké výskumy, ktoré hovoria, že čím viac informácií o pôrode, a najmä o obávanej bolesti máte, tým lepšie sa môžete pripraviť na jej zvládnutie. Okrem edukácie na špeciálnych predpôrodných kurzoch, je však dôležité aj vaše osobné nastavenie, psychická príprava a spokojnosť s nemocničným prostredím i personálom, ktoré si vyberiete.